את מפרטת יפה את מהלך השיעור ומציינת יפה את המיומנויות.
בדף על השקדיה אפשר להוסיף מיומנות של פיתוח מוטוריקה עדינה,כן מסכימה איתך שלא נכון להעניש שלא לעשות את היצירה.
את מתארת מאוד יפה את השיעורים בהם צפית. הערותייך במבט אישי טובות ומהותיות. ניכר כי את לומדת מהתצפיות!
בחלק מן הדפים ישנן מיומנויות נוספות שנלמדו: למשל כתיבת פתיחה לסיפור (שיעור כתיבה).תיארת יפה את שיעורי תורה. כן כתבת יפה על העניין שהמורה יוצרת. בשיעור על דינה כתבת בצידה לדרך שהיית מוסיפה אמצעי המחשה – מעניין איזה.
את מפרטת יפה את מהלך השיעור ומציינת יפה את המיומנויות.
השבמחקבדף על השקדיה אפשר להוסיף מיומנות של פיתוח מוטוריקה עדינה,
השבמחקכן מסכימה איתך שלא נכון להעניש שלא לעשות את היצירה.
את מתארת מאוד יפה את השיעורים בהם צפית. הערותייך במבט אישי טובות ומהותיות. ניכר כי את לומדת מהתצפיות!
השבמחקבחלק מן הדפים ישנן מיומנויות נוספות שנלמדו: למשל כתיבת פתיחה לסיפור (שיעור כתיבה).
השבמחקתיארת יפה את שיעורי תורה. כן כתבת יפה על העניין שהמורה יוצרת.
בשיעור על דינה כתבת בצידה לדרך שהיית מוסיפה אמצעי המחשה – מעניין איזה.